Det är tid för fredags myyyyyys!

Då var det helg igen. Efter ett läkarbesök som tog mer tid än jag trodde igår och ett stadsbesök med fika så var jag helt slut (japp, så blir det när man är gravid!). Idag sov jag till 10. Gick upp och gjorde mig frukost. Myste ner mig i soffan till älsklingen kom hem. Åkte sedan ut och köpte lite ingredienser till söndagens matlagning, blev lite mer än så såklart. Hehe. Vi har ialla fall bjudit hem Görans föräldrar på 3 rätters middag på söndag när han fyller 31, och inte är det han som lagar maten inte ^^ Blir säkert trevligt!
Nu har jag precis sett färdigt på Sex and the City 2. Den var helt okej. :)
Resten av kvällen kommer blir till att ta det lugnt, precis som läkaren beodrade mig... -.-

Imorgon blir det bio - Fritt vilt III - sista filmen. Blir nog till att jag får hålla min kära i handen... ;)
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0