Bf idag!

280 dagar har gått. Jag har beräknad födsel idag med andra ord. Känns ganska overkligt om jag ska vara ärlig. Den dagen som man har gått runt och väntat på hur länge som helst (eller ja, ialla fall i 280 dagar) har nu kommit. Övertid kommer det garanterat bli. Men det känns ändå skönt att veta att det inte kommer bli mer än 14 dagar till. Skulle dock vara helt förj*vligt om det skulle bli så. Inget jag kan styra över tyvärr. Utan hon i min mage har makten... Galet!

Kan inte säga att det händer så mycket här på dagarna nu. Man går mest runt och väntar, vilar och samlar energi. Vet inte hur mycket energi som kommer gå åt  den dagen men vad jag har förstått så är det en del ;) Lika bra att vara utvilad så mycket som möjligt då.
Tur att jag har min kissekatt som gör mig sällskap på dagarna <3 Hoppas också att hon tar detta med en ny familjemedlem bra. Annars vet jag inte vad som händer... Vill inte riktigt tänka på det heller... Det löser sig!

Nu ska jag plocka ut diskmaskinen :)

Kommentarer
Postat av: Tora - gravid i vecka 39

ja man får se det positiva: MAX två veckor kvar. Skönt att vi inte bor i ex. götet där det är 3 veckors övertid. :)

kram

2010-10-28 @ 20:29:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0