Dagarna går sakta

Nuuu börjar jag bli lite less. Kommer antagligen bli en del klagande i bloggen tills allt är över så den som inte pallar det kan vänta ett par veckor med att gå in här! :P Nejdå, så illa är det inte.
Nu är det ialla fall 6 dagar över tiden. Det betyder att det är max 8 dagar kvar. Så det borde jag väl klara. Dagarna går så himla sakta bara, speciellt när man vet att det är nära. Det är som barn som väntar på julafton typ. :)
Det tråkigaste är också att orken inte finns - den har försvunnit. Kommer den tillbaka tro?... Hoppas så.
Trots noll ork så fick jag ialla fall städat här igår. Dammsuga och tvätta golven var verkligen ett måste så jag hotade orken med att sammarbeta ca en timme med mig och se, det gick ju. Lite vilja kanske behövdes också, vad vet jag!? ;)

Var tvungen att åka tillbaka en tur till IKEA igår. Jag köpte en sak där till pappas fru i julklapp och glömde givetvis en av de 4 delarna man ska ha med då jag köpte den i förra veckan, trots att det stod stort på skärmen "Har du fått med alla delarna som behövs?" JA klickade jag, lite för snabbt och otåligt. Och det straffade mig -.- Tur att jag bara kunde åka dit och få den sista delen utan att betala! Det ska vara svenska företag till att ge sån service ;D

Funderar starkt på att börja packa in lite julklappar här nu. Har så många som ska packas in och frågan är när jag kommer få tid till det sen... Lika bra att börja i tid!
Bara ta fram julmust, lite pepparkakor och musik så är stämningen i full gång! :D

Kommentarer
Postat av: Anniz

Du & Göran ska inte hitta en lägenhet/något litet hus nära gränsen istället? :P Eftersom ni ändå är i Sverige så ofta & shoppar :P

2010-11-04 @ 10:21:56
URL: http://toksyrran.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0