Balkong = bäst!

Idag måste jag tvätta massa kläder igen, den dumma tvättkorgen har redan nått "nästan-full" nivån och då är det lika bra att göra det, så jag slipper lägga en hel kväll åt att bara tvätta...
Igår klippte jag Julie efter jobbet, så när hon kom hem var det nån liten grej som hon ville ändra. Jag fick ett hysteriskt meddelande lite efter 22 där hon frågade om jag kunde ordna upp i kaoset som hon skapat! ;) Visst kan jag det <3
Jag somnade i soffan igår! Åå(!) vad underbart skönt det är ibland... Det är den bästa sömnen det helt klart. I tillägg så blev det en glass, en lagad tröja och nån timma på balkongen igår. Vad skulle vi gjort utan våran kära balkong?

Gå och jobba kanske... hm, okej då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0