Äntligen

Äntligen har jag fått tillbaka mitt internet igen. Inte för att det är svårt att få dagarna att gå direkt, men det är ändå gött att kunna hålla kontakten med folk. :)
Nu har min lilla prinsessa blivit hela 5 veckor (om 2 dagar)! Helt otroligt vad tiden går fort... Just nu så ligger hon sött och sover bredvid mig och jag är världens stoltaste mamma till världens finaste tjej <3
På onsdag ska jag på 6 veckors kontroll. Ska bli kul att ta med och visa upp henne för läkaren som varit där under hela graviditeten. Tror de flesta på kliniken där är ganska nyfikna...
Igår hämtade vi ut tackkort och julkort som vi ska skicka ut till folkens som varit här och gett fina saker till våran lilla sötnöt! Blev en del diskussioner om vem som skulle ha vilket kort. Ååh, så dumt det är så här i efterhand alltså... :P
Nåväl... Nu är alla kuvert igenklistrade ialla fall! ;) Så nu är det ingen idé att diskutera mer.

Idag ska jag och Göran åka till Jernia när han kommer hem. Har sett en julklapp där till min mor som hon säkert blir glad för. Kan dock inte skriva vad det är för nåt, kan ju finnas skvallrisar här! :P
Måste ta på mig kläder och ordna mig det sista innan han kommer!

Soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0